Špecialista zákazníckeho servisu
- Baví ťa komunikovať so zákazníkmi?
- Vieš o sebe, že si aktívna a energická osoba, ktorá dokáže veci dotiahnuť až do konca?
- Prácu s počítačom zvládaš bez problémov a dokážeš si poradiť aj v zložitejších situáciách?
Pokiaľ si si odpovedal/odpovedala 3x ÁNO, tak si to možno práve TY, koho hľadáme do nášho tímu.
Aké úlohy budú Tvojou každodennou náplňou?
- Okrem dvíhania telefónov a odpovedaniu na dotazy e-mailom, budeš administratívnou podporou pre náš obchodný tím
- Budeš zodpovedná/zodpovedný za prijímanie objednávok od zákazníkov, ich zadávanie do systému a ich včasné odovzdanie do expedície
- Naučíš sa orientovať v našej produktovej ponuke, do ktorej ťa samozrejme zaškolíme
Zaujíma ťa, čo potrebuješ k tomu, aby si u nás uspel?
- vedieť si dobre zorganizovať prácu a udržať si prehľad o stave rozpracovaných úloh
- byť asertívny a komunikovať na profesionálnej úrovni so zákazníkmi a kolegami
- nebáť sa väčšieho pracovného nasadenia
- byť precízny, spoľahlivý a zodpovedný
- ovládať strojopis a AJ na komunikatívnej úrovni – využiješ ho pri kontakte s centrálou alebo s inými pobočkami
- uvítame, ak máš prax v oblasti podpory zákazníkov
Za Tvoje poctivé plnenie pracovných úloh od nás môžeš očakávať:
- zaujímavú mzdu = nástup min. 850 €
- po pol roku štvrťročný bonus
- príspevok na dôchodkové pripoistenie
- príspevok na obedy
- prácu v stabilnej a stále sa rozrastajúcej spoločnosti
- veľmi pekné a moderné pracovné prostredie
- prácu v dobrej partii ľudí
- voľné víkendy a sviatky
Zdá sa Ti naša ponuka zaujímavá? Vidíš sa u nás a máš chuť to vyskúšať? Tak neváhaj a pošli nám na nižšie uvedený e-mail svoj životopis spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov. Všetky životopisy si dôkladne prečítame, no na osobný pohovor si pozveme len tých vybraných.
RNDr. Ľubica Kučerová, PhD., e-mail: lubica.kucerova@hranipex.com