Špecialista zákazníckeho servisu

  • Baví ťa komunikovať so zákazníkmi?
  • Vieš o sebe, že si aktívna a energická osoba, ktorá dokáže veci dotiahnuť až do konca?
  • Prácu s počítačom zvládaš bez problémov a dokážeš si poradiť aj v zložitejších situáciách?

Pokiaľ si si odpovedal/odpovedala 3x ÁNO, tak si to možno práve TY, koho hľadáme do nášho tímu.

Aké úlohy budú Tvojou každodennou náplňou?

  • Okrem dvíhania telefónov a odpovedaniu na dotazy e-mailom, budeš administratívnou podporou pre náš obchodný tím
  • Budeš zodpovedná/zodpovedný za prijímanie objednávok od zákazníkov, ich zadávanie do systému a ich včasné odovzdanie do expedície
  • Naučíš sa orientovať v našej produktovej ponuke, do ktorej ťa samozrejme zaškolíme

Zaujíma ťa, čo potrebuješ k tomu, aby si u nás uspel?

  • vedieť si dobre zorganizovať prácu a udržať si prehľad o stave rozpracovaných úloh
  • byť asertívny a komunikovať na profesionálnej úrovni so zákazníkmi a kolegami
  • nebáť sa väčšieho pracovného nasadenia
  • byť precízny, spoľahlivý a zodpovedný
  • ovládať strojopis a AJ na komunikatívnej úrovni – využiješ ho pri kontakte s centrálou alebo s inými pobočkami
  • uvítame, ak máš prax v oblasti podpory zákazníkov

Za Tvoje poctivé plnenie pracovných úloh od nás môžeš očakávať:

  • zaujímavú mzdu = nástup min. 850 €
  • po pol roku štvrťročný bonus
  • príspevok na dôchodkové pripoistenie
  • príspevok na obedy
  • prácu v stabilnej a stále sa rozrastajúcej spoločnosti
  • veľmi pekné a moderné pracovné prostredie
  • prácu v dobrej partii ľudí
  • voľné víkendy a sviatky

Zdá sa Ti naša ponuka zaujímavá? Vidíš sa u nás a máš chuť to vyskúšať? Tak neváhaj a pošli nám na nižšie uvedený e-mail svoj životopis spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov. Všetky životopisy si dôkladne prečítame, no na osobný pohovor si pozveme len tých vybraných.

RNDr. Ľubica Kučerová, PhD., e-mail: lubica.kucerova@hranipex.com